voor clanleden van Dutch Warriors
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

blijven hangen site

2 plaatsers

Ga naar beneden

blijven hangen site  Empty blijven hangen site

Bericht van schaakxs za feb 03, 2018 9:54 pm

het is best irri dat ik zovaak blijf hangen omdat de site te sloom is vanminddag zag ik een goud draak en kon er niet bij 5 minuten liggen kloten tot ik weer online en positie had was er al een ander portaal dus 20k goud misgelopen, en ook al vakker gebeurd dat ik iets koop tegen wens in omdat het vast hangt en niet meer weer hoevaak ik getikt heb en als de site weer wakker wordt tikt die door en is het niet meer te stoppen. heb het vaak doorgegeven aan de td maar veranders niets Sad
schaakxs
schaakxs

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 03-02-18
Leeftijd : 46
Woonplaats : heerlen

Terug naar boven Ga naar beneden

blijven hangen site  Empty Re: blijven hangen site

Bericht van Tassilo za feb 03, 2018 10:18 pm

als ik iets koop ( voor goud / geld beide dus ) refresh ik de pagina altijd eerst , ik leeg mijn cash iedere dag met advanced system care , dat is een (gratis ) progje wat schoonmaakt en je pc kan afsluiten . ik doe dit dus altijd als ik uitlog . maar merk wel dat er in het weekend veel lagg is en de site traag is doordat er veel spelers online zijn . Ik ga soms snachts wel eens op jacht naar goud/tar met de wachttoren ( nee niet die van Jehova ) levert soms leuke buit op doordat er minder online zijn
Tassilo
Tassilo
Admin

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 30-01-18
Leeftijd : 60
Woonplaats : venlo

https://dutch-warriors.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

blijven hangen site  Empty Re: blijven hangen site

Bericht van schaakxs zo feb 04, 2018 8:45 am

ik bedoel 8h versnellen en teveel tikken dat je er opeen geen hebt maar meerdere keren munten kwijt raakt omdat het door tikt na het op is
schaakxs
schaakxs

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 03-02-18
Leeftijd : 46
Woonplaats : heerlen

Terug naar boven Ga naar beneden

blijven hangen site  Empty Re: blijven hangen site

Bericht van Tassilo zo feb 04, 2018 9:10 am

oei , ik klik pas door als ik zie dat de oude er al af is , duurt wat langer maar ik heb geen zijn om nodeloos die dingen kwijt te raken , die van 1 en 15 min kan me niet veel schelen daar heb ik er een zooi van.
Tassilo
Tassilo
Admin

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 30-01-18
Leeftijd : 60
Woonplaats : venlo

https://dutch-warriors.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

blijven hangen site  Empty Re: blijven hangen site

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum